kreativastugan.blogg.se

Det kommer aldrig va över för mig

Kategori: Kreativitet

Hej! Det var länge sedan jag bloggade nu, jag vet... Jag har gjort ganska mycket redan i sommar, bland annnat träffat trevlig släkt och varit en del på landet och i lördags hade min farbror en jättestor och härlig fest! 
Nästa vecka åker jag till San Franscisko!! Det blir min första resa för i sommar, för jag har mest hållt mig i Stockholm än sålänge, vi skulle ju åkt på Peace and Love (där jag även var förra året, det var så himla kul!) men det blev dessvärre inställt, jag blev så himla ledsen... men idag så ska jag i alla fall på Allsång på skansen, och efter själva alllsången så spelar Håkan Hellström en timme, åh det ska bli så kul!!!! Nu lyssnar jag på Hurricane Gillbert, ha det så skönt nu i sommar, så bloggar jag nog mera snart! Kram :)
 
 
Från Peace and Love 2012, saknar så mycket...

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: