kreativastugan.blogg.se

Sommar

Kategori: Kreativitet

Hej! Under den senaste tiden har jag verkligen levt riktigt sommarliv! Umgåtts med folk, varit ute på landet och badat hur mycket som helst, lyssnat på musik, druckit te i massor, bakat goda efterrätter, gjort drinkar (alkoholfria såklart), sett skräckfilmer, skrivit, tränat en del och shoppat! Det är ju jättevarmt ute och igår sa de att det var årets varmaste dag! För ett tag sedan var jag i San Francisco också! Det var helt fantastiskt och jag kommer att skriva om det senare, underbart!!!!! Snart ska jag åka till landet igen och bada ännu mera och koka ännu mer te och se ännu fler skräckfilmer! Juste, glömde säga en sak som jag har ägnat väldigt mycket tid åt också, virka grytlappar! Det är så roligt, går snabbt och är enkelt! Jag lägger säkert upp någon beskrivning senare! Ha nu en fortsatt underbar sommar! (Kommer kanske inte blogga sådär jättemycket framöver i sommar men ska göra det ibland) :)
Kramar från mig
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: