kreativastugan.blogg.se

Cosmonova, fjärilar, dikter och mysiga höstkvällar

Kategori: Kreativitet

Hej! Idag var jag och en kompis på Cosmonova och hade en riktigt trevlig middag, samt tedrickande, diktuppläsning och diktskrivande nu på kvällskvisten. Cosmonovan handlade om Monarkfjärilarnas resa. Den var underbar men man blev lite snurrig somliga tillfällen ;) Det är så otroligt coolt med cosmonova tycker jag, det är alltså en jättestor globskärm som är helt enorm som man ser en film på som oftast handlar om djur eller havet och så! Vi fortsatte på fjärilstema senare när vi skrev en dikt om just fjärilar och sommaren. Ja, snart är sommaren alltså slut, snart kommer September. Men först POPAGANDA!!!! Åh ser så mycket fram emot det, sedan blir det september som medför trevliga höstkvällar med te och en hel del stickning vilket också ska bli roande och supermysigt. Nu sitter jag och lyssnar på The xx som jag upptäckt är helt fantastiska, kan knappt bärga mig till fredag och är allmänt happy! Ses senare, kram! <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: