kreativastugan.blogg.se

Popaganda :)

Kategori: Kreativitet

Hej! Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, kom just hem från en typ kräftskiva, det var väldigt mysigt :) Om en vecka ska jag och några kompisar gå på popaganda, det är en festival i Stockholm! Det ska bli så otroligt kul! Håkan Hellström ska spela, och det ser jag ju givetvis fram emot så grymt mycket. De flesta andra kände jag inte riktigt igen från början, men jag har hållt på ett tag och lyssnat in mig på de, och just nu lyssnar jag på The xx som spelar sist på fredagen! Väldigt bra må jag säga. Tidigare idag lyssnade jag igenom alla Makthaverskans låtar, och det har blivit en till ny favorit, så otroligt bra musik. Det ska bli så jättespännande att se alla live, åh jag ser verkligen fram emot Popaganda! Nu ska jag fortsätta och lyssna på alla som ska vara där, bland annat Jessie Ware, Sibille Attar och El perro del mar är också jättebra! Hoppas att ni alla har det bra, nu är det helg. Vi hörs senare! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: