kreativastugan.blogg.se

Veckans låt

Kategori: Kreativitet

Hej! Jag älskar musik! Både för att musik förmedlar mycket känslor och att jag tror att musiken kan hjälpa en, ja musik når så långt in i hjärtat, men också för att det är så himla kul att gilla olika band och artister och att insperera varandra, jag blir tillexempel superglad om jag får veta om nya band och artister. Men jag tänkte införa veckans låt, där jag lägger upp ett youtubeklipp på en låt som betytt mycket för mig under veckan. Jag har ju en för många kanske ganska speciell musiksmak, men jag ska försöka att variera låtarna! Förra veckan blev veckans låt Magiskt men tragiskt med Håkan Hellström!
 
 
 
Den här låten är helt fantastisk enligt mig. :) Mig har den i alla fall fått att tänka att man bara kan göra sitt bästa och att låta livet få vara lite snett ibland, för att sedan kunna vända det i perfekt riktning. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: